خدمات چاپ کتاب

خدمات انتشارات کاشف

نشر کاشف با مجوز رسمی از وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قریب سی سال تجربه و تخصص با ایده های مبتکرانه خود مشاور و همراه نویسندگان و مولفان متعددی در جهت چاپ و انتشار دست نوشته ها و تالیفات آنها بوده است و اینک با تکیه به این تجربه و ارتباط مستقیم با نویسندگان، بهترین تیم پشتیبانی، مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت کتاب شما را چاپ خواهیم کرد و امیدواریم با حسن اعتماد شما گامی موثر در این زمینه برداریم

بالاترین کیفیت

مناسب ترین قیمت

پشتیبانی ۲۴ ساعته

بیش از ۳۰ سال تجربه

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید. 09121328027 / 09127151006 در ضمن بعد از مشاوره و توافق تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود.

مراحل چاپ کتاب ،جهت اطلاع از مراحل کار نیز به شرح زیر است :

پس از انکه نویسنده محتوای کتاب خود از قبیل شعر ،داستان ،پژوهش یا  مطلب علمی و یا تالیف شخصی خود را به صورت دست نوشته یا تایپ شده تحویل ناشر می دهد مراحلی طی می شود تا به صورت کتاب منتشر شود .

صفحه آرایی و آماده سازی

صفحه آرایی و آماده سازی

اولین مرحله صفحه آرایی و آماده سازی اولیه کتاب است

ویراستاری و رفع اشتباهات تایپی

ویراستاری و رفع اشتباهات تایپی

ویراستاری و رفع اشتباهات تایپی و املایی ،نگارشی و دستوری کتاب است

گرفتن شابک کتاب

گرفتن شابک کتاب

بعد از اینکه فایل آماده شد از خانه کتاب یک شابک برای کتاب دریافت می شود

دریافت مجوز و فیپا از کتابخانه ملی

دریافت مجوز و فیپا از کتابخانه ملی

مدت زمان لازم برای دریافت فیپا و جواز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدودا ده تا بیست روز است.

پس از طی مراحل بالا و تهیه طرح جلد مناسب با محتوای کتاب که بسیار در شکل ظاهر کتاب موثر است ،کتاب برای چاپ به چاپخانه فرستاده می شود انتشارات کاشف، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال‌هاست در صنعت چاپ و نشر کتاب حضور دارد. با تکیه بر این تجربه و ارتباط مستقیم با نویسندگان، بهترین تیم پشتیبانی، مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت کتاب شما را چاپ خواهیم کرد. برای درخواست چاپ کتاب فرم زیر را پر کنید:

سال تولد

مشخصات کتاب

تاریخ نشر

مشخصات مولف

نام

مشخصات مترجم

نام
Max. file size: 200 MB.